Suomessa sargaaminen/ Sarging in Finland



Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe




Author Message
PostPosted: Tue Feb 16, 2016 6:51 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue Jul 03, 2012 10:36 pm
Posts: 6
Mitäs Suomen osastolle kuuluu?

Olen huomannut että suomen miehet ovat menettäneet henkiset pallinsa totaalisesti viime vuosina. Tämän vuoksi maaperä on niin otollinen sargaamiselle, että vähän liiankin helppoa. Tietenkin tarkoitan tällä sitä, että vähänkin astetta paremmalla markkina-arvolla varustettu yksilö ei voi olla saamatta pillua.

Oletteko huomanneet samaa? Jengi on niin vailla omaa tahtoa, tossun alla ja nostaa pillun jalustalle, että homma on jo liian helppoa meille, jotka eivät sitä tee.

Kommentteja ajatuksia? Onko samaa ilmiötä ollut havaittavissa mielestänne?


Top
   
PostPosted: Wed Jan 30, 2019 4:04 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Wed Jan 30, 2019 3:50 pm
Posts: 1
Vieläkö täällä foorumilla pyörii suomalaisia?

Olen vasta pääsemässä kiinni sargaamisen saloihin ja olen yrittänyt etsiä tietoa mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa kenen kanssa voisi lähteä ulos testaamaan taitoja ja nostamaan itsetuntoa, mutta tuntuu olevan vaikeata löytää oikeaa foorumia. Onko tietoa foorumeista tai wingmaneistä? Kaikki apu kelpaa!

Voi mielellään laittaa myös viestiä suoraan PM.


Top
   
PostPosted: Wed Feb 20, 2019 8:51 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Wed Feb 20, 2019 8:39 pm
Posts: 1
Näyttää jo pitkään kuolleelta foorumilta, mutta koitetaan.. elikkä jos rauman lähistöllä olisi muita aiheesta kiinnostumeita wingmänejä yms.. Laittakaa tosiaan vaikka yksityisviesti, ja mennään aiheuttamaan vähän pahennusta 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 93 posts ] 

All times are UTC


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link