Suomessa sargaaminen/ Sarging in Finland



Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
Post new topic Reply to topic   Board index » Real Life Gaming » Meet Up & Wing » Europe




Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 06, 2011 1:50 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue May 19, 2009 1:51 pm
Posts: 5
Tampere

zr00@wippies.fi


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 10:45 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue Nov 08, 2011 10:26 pm
Posts: 5
Location: Finland
Olen 20v aloittelija OULUSTA mukava ois hengata sargaamisesta kiinostuneitten kans sais itekkin varmaan vähän enempi aikaseksi :)

ottakaa yhteyttä jja19900 ät hotmail piste com


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 17, 2011 7:06 am 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Sat Jan 02, 2010 8:12 pm
Posts: 4
KAIKKI pääkaupunkiseudulta ilmoittautukaa. :lol:

_________________
playboy lifestyle


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 14, 2011 6:28 pm 
Offline
New to MPUA Forum
User avatar

Joined: Wed Dec 14, 2011 6:18 pm
Posts: 2
Tarvis wingmanii pääkaupunki seudult,oon ite 19, ollu pelis vuoden eli rutiinit ja tietoo löytyy.pistäkää viestii

_________________
PUA from Finland Helsinki, doing both day-game and night-game.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 26, 2011 12:55 am 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Mon Dec 26, 2011 12:53 am
Posts: 2
Uus sargaaja Helsingistä ilmoittautuu. Neil Straussin The Game luettuna ja matkalla haasteisiin. Mistäkää private messagea jos ootte lähiaikoina lähdössä baariin/clubille Helsingissä.

Ikää on 23 ja olen aika normaali tyyppi, mitä nyt naisten seurassa helvetin ujo :D

Vamos a la club, veljet! ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 15, 2012 1:29 am 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Sun Jan 15, 2012 12:49 am
Posts: 1
Moro!

24 vuotias Helsinkiin vähä aikaa sitte muuttanu jamppa.

Vähä on tullu nyt aloteltuu ja kokoajan on hirvee hinku päästä yöelämään :D

wingmaneja tarttis.

Ottakaa yhteyttä ni lähetää sargaa ja pitää hauskaa!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 16, 2012 4:16 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Mon Dec 26, 2011 12:53 am
Posts: 2
No niin, alkaa olla jo suhteellisen hyvin sargaajia Helsingistä kasassa :) Miten olis jos muutamien viikkojen sisällä tavattais porukalla ja lähdettäis yöelämään sargaamaan?

Jos on kiinnostusta, ottaa yhteyttä muhun privaviestillä. Hyvät ehdotukset otetaan vastaan :twisted:

-Sulphur


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 07, 2012 7:13 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue Feb 07, 2012 4:03 pm
Posts: 1
olen kans innostunut aloittelava sargaaja, asun helsingissä, 28v tyyppi. Ilmoitelkaa privaa, missä meininki. Olen lähestulkoon päivittäin valmis lähtee ulos. (opiskelija) :P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 15, 2012 7:59 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Wed Feb 15, 2012 7:55 pm
Posts: 11
Moro!
Missäpäin mahtaa keskustelu käydä sargaamisen saralla tällä hetkellä kovimpana? Vieläkö pelimies.11.forum on elossa? Ja mikäli näin, mistä mahtais saada kutsun tuonne? Keskustelun äärelle pääseminen olis enemmän kun sata jänistä


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 16, 2012 3:32 am 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Thu Feb 16, 2012 3:25 am
Posts: 1
Moikka KAIKKI helsingissä asuvat pokaajat pistäkää viestiä niin aletaan käymään radalla ja/tai vetämään päiväpeliä! Tasollasi ei oo mitään merkitystä, PÄÄASIA että intoa ja motivaatiota löytyy itsensäkehittämisen.

Ite oon 22-vuotias ja vuodesta 2009 saakka ollu mukana pelissä, ollu n. 1/2 vuotta taukoa mutta nytten oon alkanu joka päivä lähestymään naisia kadulla ja yökerhoissa.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 24, 2012 5:46 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Fri Feb 24, 2012 5:21 pm
Posts: 8
Moro,

näyttäähän täällä näitä suomalaisiakin olevan, hieno juttu.

Olen aloitteleva 22-vuotias aloitteleva sargaaja Helsingistä, pari kuukautta luettu foorumia, Mystery Method ja the Game luettu läpi ja imetty tietoa joka puolelta. Teoriaa alkaa olemaan hallussa jo hyvin, kokemusta kentältä ei juurikaan vielä ole, toki baareissa ja ulkona tulee käytyä mutta ei vielä kunnon sargaamis-mielessä ole käyty. Mielessä myös pyörii pitäisikö lähteä harjoittamaan Unnatural vai Natural peliä. Natural voisi tuntua luontevammalta, toisaalta valmiilla materiaalilla (unnatural) voisi olla helpompi aloittaa, vai mitä olette mieltä?

Sosiaalisesti olen mielestäni kykenevä, tykkään tavata uusia ihmisiä (niin miehiä kuin naisia) ja keskustella, tämä ei ole ongelma. Toisaalta kun lisätään yhtälöön että pitäisi naisia lähestyä ja nimenomaan yrittää iskeä, joku meinaa ottaa vastaan.

Mieli tekisi lähteä aloittelemaan peliä tosissaan kentälle, motivaatiota ja halua löytyy. Luulsiin että helpompaa olisi porukalla lähteä, vaihtaa ideoita/ajatuksia ja vinkkejä, saada palautetta jne jne.

Yritetäähän saada tästä jotain toimintaa kasaan : )


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 15, 2012 10:09 am 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Fri Feb 24, 2012 5:21 pm
Posts: 8
Moro.

Onko kukaan teistä ollut tai käynyt jossain ulkomailla, jossa olisitte ollut myös sargaamassa tai yleisesti lähestynyt tuntemattomia?

Itse vietin Hollannissa juuri puolisen vuotta ja nyt kun olen tullut takaisin Suomeen, kulttuuriset erot ovat paljon paremmin huomattavissa. Mielestäni suomalaisia on huomattavasti paljon hankalempi lähestyä kuin juuri esimerkiksi hollantilaisia. Tarkoitan siis, että suomalaiset ovat mielestäni paljon varautuneempia tuntemattomien lähestymisiin. Onhan myös yleinen uskomus ja stereotypia että suomalaiset ovat hiljaisempia ja varautuneempia kuin useat muut kansat.

Onko kukaan muu huomannut samaa?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2012 12:55 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue Mar 27, 2012 12:35 pm
Posts: 1
Location: Finland
21 vuotias aloittelia ilmoittautuu mukaan peliin. suurempi huoli että mielelläni kokeneemman kanssa jakaisin kenttäraportteja. juuri nytkin olisi kenttäraportti joka täytyisi jakaan ja voisin pitää pelin yllä minusta paistaa pieni epävarmuus vielä. ja eihän sitä pystykkään karsimaan pelkästään kirjan avulla mutta voin sanoa nyt jo että olen edistynyt. yhteyksiä privalla! yhteistyöterveisin: Soulseek


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 29, 2012 9:14 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Wed Feb 15, 2012 7:55 pm
Posts: 11
Quote:
Moro.

Onko kukaan teistä ollut tai käynyt jossain ulkomailla, jossa olisitte ollut myös sargaamassa tai yleisesti lähestynyt tuntemattomia?

Itse vietin Hollannissa juuri puolisen vuotta ja nyt kun olen tullut takaisin Suomeen, kulttuuriset erot ovat paljon paremmin huomattavissa. Mielestäni suomalaisia on huomattavasti paljon hankalempi lähestyä kuin juuri esimerkiksi hollantilaisia. Tarkoitan siis, että suomalaiset ovat mielestäni paljon varautuneempia tuntemattomien lähestymisiin. Onhan myös yleinen uskomus ja stereotypia että suomalaiset ovat hiljaisempia ja varautuneempia kuin useat muut kansat.

Onko kukaan muu huomannut samaa?
Sargaamaan en ole ulkomaille vielä päässyt. Mutta joo, on tullut tutuksi tuo suomalaisuuden ongelma jopa yökerhoissa sargatessa.
On tullut kokeiltua The Game kirjasta tuttuja tai netistä luettuja settisuunnitelmia mutta harvoin toimivat kuten esimerkerissä.
Tosin näitäkin pystyn ainakin itse käyttämään kun lisään sekaan vähän huumoria. Eli esim. käytän netistä luettuja linejä mutta heitän ne ilmaan nauraen. Mahtaako olla olemassa joku täysin Suomalainen sargaus foorumi?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 07, 2012 3:48 pm 
Offline
New to MPUA Forum

Joined: Tue Apr 03, 2012 1:08 pm
Posts: 2
Quote:
Quote:
Moro.

Onko kukaan teistä ollut tai käynyt jossain ulkomailla, jossa olisitte ollut myös sargaamassa tai yleisesti lähestynyt tuntemattomia?

Itse vietin Hollannissa juuri puolisen vuotta ja nyt kun olen tullut takaisin Suomeen, kulttuuriset erot ovat paljon paremmin huomattavissa. Mielestäni suomalaisia on huomattavasti paljon hankalempi lähestyä kuin juuri esimerkiksi hollantilaisia. Tarkoitan siis, että suomalaiset ovat mielestäni paljon varautuneempia tuntemattomien lähestymisiin. Onhan myös yleinen uskomus ja stereotypia että suomalaiset ovat hiljaisempia ja varautuneempia kuin useat muut kansat.

Onko kukaan muu huomannut samaa?
Sargaamaan en ole ulkomaille vielä päässyt. Mutta joo, on tullut tutuksi tuo suomalaisuuden ongelma jopa yökerhoissa sargatessa.
On tullut kokeiltua The Game kirjasta tuttuja tai netistä luettuja settisuunnitelmia mutta harvoin toimivat kuten esimerkerissä.
Tosin näitäkin pystyn ainakin itse käyttämään kun lisään sekaan vähän huumoria. Eli esim. käytän netistä luettuja linejä mutta heitän ne ilmaan nauraen. Mahtaako olla olemassa joku täysin Suomalainen sargaus foorumi?
Itehän en koe minkäänlaista ongelmaa lähestyä ja saada keskustelua aikaan. Olen testannut The Gamen niksejä menestyksellä, mutta niitä pitää ehkä vähän muokata suomalaiseen tyyliin sopiviksi, muuten saattaa kuulostaa teennäiseltä ja kankealta. Voi lähestyä rauhallisesti tai jopa ujosti ja jättää sellainen suomalainen turvavälin ettei tule liian lähelle, niin siitähän se lähtee. Kuten sanottua, en ole kokenut tätä ongelmaa koska olen vain mennyt enkä ajatellut asiaa, mutta voisin alkaa fieldtestailemaan mikä toimii parhaiten :)

Jos suomalaista sargausfoorumia ei ole, sellaisen voisi perustaa? Olisin mukana jopa perustajana ja ylläpitäjänä jos kiinnostusta löytyisi.

Mutta joo, olen itse 24v Helsingin yöelämässä viettävä nuori mies. Viime aikoina olen alkanut opiskelmaan tätä hienoa taidetta ja testannut sitä, miettinyt myös omia settejä. Ennen The Game kirjan lukemista olin tietoinen muutamista perusasioista, mutta nyt olen löytänyt uuden maailman. Voisin lähteä mukaan asiantuntijoiden mukaan sargaamaan ja vetää jotain ihan levotonta harjoiteltua settiä :-)

Mielipiteitä tai ideoita? Menestys on kuitenkin draivikkuudesta kiinni joten nyt olisi intoa jos haluaa lähteä tekemään jotain.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 93 posts ] 

All times are UTC


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Can we be honest?

We want your email address. Let me send you the best seduction techniques ever devised... because they are really good.
close-link